Posílení imunitního systému - Infúze vitamínu C

Vitamín C je snad nejznámější ze všech vitamínů. Čím to je? Možná tím, že jde o mimořádně silný antioxidant s širokým rozsahem. Možná tím, že je všestranným ochráncem buněčných struktur. Přímo na buněčné úrovni bojuje proti volným radikálům, aby zabraňoval degenerativním procesům, stárnutí, ale i vzniku mnoha typů onemocnění. Jelikož ho nedokážeme syntetizovat, musíme ho přijmout zvenčí – stravou, v tabletách, nebo nejefektivněji v infuzích, kdy vitamín C neprochází střevem, ale do těla se dostává přímo žílou do krve a odpadá pak “drahé močení”. Vitamín C je doslova všelékem a obrovsky posiluje imunitní systém.

Léčivé účinky vitamínu C

Zde je výčet hlavních léčivých účinků vitamínu C, rozhodně však není konečný:

• Vitamín C má antioxidační, protizánětlivé účinky, aktivuje buněčný metabolismus.
  • Posiluje imunitu. Působí proti virům, bakteriím, plísním.
  • Pomáhá bojovat s infekcemi, ale má také regenerační vlastnosti.
  • Je důležitý pro zdraví celého pohybového ústrojí – správný stav kostí, chrupavek, zubů nebo sliznic.
  • Podporuje hojení. Bez vitamínu C neexistuje syntéza kolagenu!
    Povzbuzuje organismus při únavě a vyčerpání, proti stresu.
  • Detoxikuje cizorodé látky v játrech.
  • Podporuje krvetvorbu.
  • Podpůrná léčba proti nádorovým buňkám.
  • Pomáhá v boji s vráskami. Má pozitivní účinek na elasticitu kůže a tvorbu kolagenu.
  • Podpůrná léčba mnoha onemocnění, alergií, infekcí, revmatologie, artritidy.
  • Pomáhá k cílenému odstranění rakovinných buněk.

Proč chtít Vitamín C infúzí

Vyšší koncentrace vitamínu C v krvi (10-15x vyšší), potřebná pro preventivní a terapeutické (léčebné) efekty, zajišťující správnou funkci pro imunitní, nervový a kardiovaskulární systém, se docílí pouze infuzním (nitrožilním) podáním – intravenózní formou vitamínu C ( v dávce 100 mg/kg hmotnosti, tedy 7,5 g vitamínu).

Tato dávka není u pacientů s normálními ledvinovými funkcemi doprovázena nežádoucími účinky.

Infúze vitamín C neobsahuje konzervanty, jde o látku tělu vlastní, tudíž na ni není alergie.

Jak probíhá aplikace infúze vitamínu C

Jednoduchým vpichem do žíly se zavede kanyla, kterou do krve proudí infúze vitamínu C. Doba ošetření je přibližně 30 minut.

Při chřipce, případně nachlazení, je potřeba opakovat procedury 2-3x týdně. Jako prevence se doporučuje aplikace 1x týdně po dobu 5-6 týdnů, hlavně v zimních měsících, nebo při hojení.

Co dodržovat po aplikaci infúze vitamínu C

Po aplikaci je důležité 24 hodin dodržovat pitný režim (2 litry denně). Dále je nutné omezit potraviny, které podporují vznik ledvinových kamenů (káva, kakao, čokoláda, fazole) a močopudné léky.

Pro koho není infúze vitamínu C vhodná

Ošetření infuzní terapií se nedoporučuje pacientům:

• s ledvinovými kameny,
  • s poškozením ledvin,
  • s anémií,
  • těhotným
  • kojícím matkám
  • u nemocných trpících nadměrným ukládáním železa v těle

1 ošetření

balíček 3 ošetření